Tidningsställ orsakar problem..

Sedan jag äntligen fått hem min nya dator och min lilla "arbetshörna" blivit färdig har jag haft ett litet problem. Jag behöver ett vettigt tidningsställ. Först var tanken att bara köpa ett typiskt galler som från lagerhaus men sen slog det mig att jag måste placera mina räkningar och liknande någonstans. Och att hitta det perfekta stället är verkligen inte lätt..
 
Har nu suttit drygt en timme och hittat dessa fem som faktiskt verkat helt okej och till ett okej pris.
Märkte precis nu att bilderna på höger och vänster sida är samma i olika färg, haha. Kortslutning.
 
Det till vänster är i vilket fall lite billigare och är ifrån Kontorsmagasinet och kostar 196 kr medan den till höger är ifrån Gerdmans och kostar 245 kr.
 
Den andra översta från högersidan är ifrån Skyltab och kostar 169 kr. Även tidningsstället bredvid med två fack är ifrån Skyltab och kostar 249 kr.
 
Sist men inte minst är stället längst ned med fem liggande A4-fack och är även den ifrån Gerdmans och kostar 295 kr.
 
Får sådant beslutsångest när det gäller de allra minsta grejerna. Dom tidningsställen jag har valt är väldigt enkla och rena. Nackdelen är att jag antingen vill ha stället i svart eller så får jag spraya det i guldfärg. Nästa fråga är om jag ska ha i stående format eller liggande..
 
Tidningsstället ska placeras på min andra vägg på vänstersidan så dessvärre inget ni kan se på bilden men hoppas det blir bra i slutändan.
 
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback