Segerdans!

Det luktar apelsin, tack hm för att era doftpinnar funkar. Sweet.

Kom precis hem ifrån hansa city med Johanna, skaffade mig lite smycken och plock. Har saknat mitt bling lite. MEN SEGERDANS, sprang in på carlings för att köpa mina favorit jeans eftersom dom nyste var för stora och dom andra är sönder slitna. Testade en mindre storlek, som en smäck! Men... Kändes onödigt och köpa ett par som nästan var för stora när jag ändå är på väg att bli mindre så testade ännu en storlek mindre, DET GICK, två storlekar mindre, glädjeskutt och allt det där. Det går bra nu!

Nu saknas det bara att snön försvinner lite till så jag kan ut och jogga. Åh så fint. Är så glad och go just nu.

Ikväll är det prat om att gå ut, får hoppas, är galet pepp! Dansa, pausa. Så länge sedan liksom? Dags att ta igen lite. Eller vad säger ni? Aja, ha en trevlig kväll. Love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback