Plöffsiga kläder!

Hittade på mitt egna ord "plöffsiga", som ni kan se i rubriken och också har betydelsen; stora/säckiga/slappa.

Varför? Jo, helt enkelt för jag vill. Speciellt nu när träningen kommer igång. Att komma dag efter dag, vecka efter vecka i plöffsiga kläder (enligt mig ser man större ut i plöffsigt) och sen POW, kommer man i slimade kläder och ser skillnaden. Så vill jag ha det, men byxor blir problem. Finns inte en chans att jag använder mjukisar, usch nej.

För övrigt så är jag på hyfsat humör! Veronika är tillbaka på jobbet efter evigheters hemmavistelse, Malin har varit här idag, ätit lite Kina-mat och spelat spel på ps3, ägde sönder! Hehe, får vi göra igen snart. Det är onsdag imorgon, äntligen. Vill bara att det ska bli fredag, massage och helg.

Förhoppningsvis blir det bowling på lördag om alexander och jag hittar ett gäng att bowla med, ska bli intressant att se hur jag tar mig fram utan bil då den är på lagning i helgen. Skrothög, får skaffa mig en ny snart. Typ... En seat, kärlek!

Nej men nu får jag nog ta och knyta mig så jag orkar med morgondagen, love love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback