När man vet att folk bryr sig.

"Du ser så fin ut!", helt otroligt vad några kilo kan göra och mer ska det bli.

Är peppad mer än någonsin på att göra det här. Med blod, svett och tårar ska jag försöka bli vrålsnygg! Jag ska komma till den vikt jag inte haft på många många många år. Jag ska peka finger åt dom som sorterat bort mig pga storleken, jag ska köpa varenda klädesplagg jag sagt jag aldrig skulle kunnat bära, jag ska ställa mig på vågen och skratta.

Under de senaste två veckorna har det känts som vanligt inget mer med det. Men igår och idag var det något speciellt med "du klarar det här", jag blev så grymt peppad. Ska ärligt talat sitta nu en stund och skriva ett tränings-schema över vad jag ska göra i veckorna. Energin är på topp.

Fick detta sms av storebror alldeles nyss, han är för fin han!


Kommentarer
Postat av: =)

Du är redan snygg, rensa bort killarna som inte ser dig för den du är istället. Idioter finns det gott om i världen och duger du inte i deras ögon så fuck them..

2013-02-02 @ 00:29:25
Postat av: theblacksheep.blogg.se

Du är och har alltid varit grymt snygg gumman, men keep up the good work så får vi peppa varandra på jobbet =) go girl go =)

2013-02-02 @ 00:38:06
URL: http://theblacksheep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback