Happy feeling bro!

"Don't wait for love"

Sitter här hemma, ett glas vin (eller fler?), film, popcorn och musik. Ja, jag har tv:n på ljudlöst medan jag lyssnar på musiken.

Idag har varit en så fin dag, otroligt fin! Började med att jag vaknade så äckligt tid och bara låg i sängen och dagdrömde, vad skulle jag annars göra? Runt 3 kom familjen och plockade upp mig, vi åt på ming palace och efter så införskaffade jag mig ett par nya joggingskor, kalas.

Bowlingen gick dessutom kalas. Hamnade som trea, MEN hade högst snuttvärde. Räknas som vinst enligt mig ;)

Allt känns så otroligt bra, kan kanske bero på vinet men vafan som man säger: en nykter mans tanke är en onykter mans språk... Eller nått.. Vet inte, bryr mig inte, lika glad för de.

Imorgon kommer förhoppningsvis Sofie till mig (hoppas), ha lite mys och sådär. Har ju trotsallt sovmorgon hela vecka så ;) aja, nu hör jag grannarnas fina fyllesång, HAHAHA. Ehm, tar nog ett glas vin till. Love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback