Jag är redo!

Jag är redo för sommaren, höga klackar, lättkläda sena kvällar fyllda med dans och äcklig värme.
 
Ja, jag vill ha sommar nu! Hela dagen har jag och älskade storebror fixat min balkong. Eller ja, Alexander var med till sådär klockan 3 sedan begav han sig hemåt. Jag har skrubbat rent balkonggolvet (galet rent nu) medan alexander skruvade ihop några av mina nya utemöbler.  Ställt ut den nya elgrillen, mina ljus och facklor eller vad man ska kalla dom. Så otroligt fint det blev! Bara växterna kvar :')
 
Det blir bara varmare och varmare, sommaren är på väg! Är så redo man kan bli faktiskt, förutom det där med beachformen, får komma igång lite igen.
 
Är lycklig, är glad, klarar mig fint! Lite sällskap här hemma hade inte skadat dock, känner mig lite ensam efter att haft gäster typ hela veckan. Gash, är i alla fall kvällsvecka nu. Ska njuta, sova och göra dumma saker. Hehe. 
 
Nej men det var allt för stunden, ta det lugnt! love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback