Första Februari Tvåtusenelva, ring-mani

Hallå i lingonskogen!
Jag är ledig imorgon, helt underbart! Ska sova så länge som jag kan..
Eller mja okej, ska ställa klockan på elva så jag i alla fall kommer upp
i tid för att plocka, fixa och så vidare med saker inför kvällen och dagen
efter. Lilla Amanda fyller ju trotsallt år idag så vi ska ta och fira henne
imorgon, vad funkar inte bättre när det är halva priset liksom? ;)
Måste bara hitta någon bra present också, får hitta en imorgon efter
körlektionen. Påminn mig att ta med boken? Bra!

RING-MANI, helt otroligt. Jag köpte ännu tre stycken ringar idag. Snygga
dessutom, massa massa massa snygga! Dock så förlorade jag en på
kuppen. Testade en av vantarna på skyttet och det gick ju inte med en
fet ring på handen så fick ju ta av mig den och ja.. där ligger den nånstans
i skyttelokalen, damn it! Förhoppningsvis så är den kvar till nästa vecka.
Känns så naket utan den, buhuhu. Men aja, nu ska jag ta och kolla efter
kläder tills imorgon men tror jag redan räknat ut ekvationen så att säga.
Kanske eventuellt starta en film till och med. Detta blir sent, men ja.....
Jag är ju ledig imorgon OCH på måndag, LÅNG HELG ♥ hoho, vinkevink

Två av Tre, bättre bild på enbart ringarna kommer senare.
[När jag orkar plocka fram min lite halvt dammiga D60]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback